Kengkawan Saya

Monday, July 27, 2009

OnG

saya mau berkongsi ngan sesaper yg baca 'belog' inih hehe

nurse OnG : hello... nih pn .......
akoo : ya saya
nurse OnG : saya jm ......... Hari ni pn ada appointment kan kt combine clinic? kenapa x datang yer?
akoo : ooo saya ader meeting td. x bleh nk klua (sebenarnya akoo tertinggal buku merah...... mampoos akoo klu spital tau kene marah - en nuar dh ajar jgn ckp buku tinggal nnt kene marah. hehehe isteri mithali k camnih atau nk selamatkan diri? hahaha) habis tu camner yer, bleh tukar k appointment saya k isnin depan?
nurse OnG : ok kiter tukar k 12/8 kul 2 petang kt bilik biasa yer. Awak dh discharge
akoo : bkn k dr pakar ader ari isnin jer? ooo keputusan darah saya dulu dah ok k?
nurse OnG : itu saya x taulah. dr cuma ckp boleh discharge jumpa kt bilik biasa. kalu ader aper2 dr kt bilik biasa akan refer ngan dr kt combine clinic yer.
akoo : oo ok tima kasih

wahhhhhhhhh gumbiranya dalam hati. Kalau nk tau masa 3rd admitted kt spital masa tgh mabuk kepayang / muntah darah muntah-muntah akoo disahkan dpt tyroid...... uuuuuuuuu tu start asik jumper pakar....... alhamdulillah skang dh ok maybe sbb teruk sgt muntah kot ari tu.......

No comments:

Post a Comment