Kengkawan Saya

Thursday, November 26, 2009

Bercerita tentang Tandem Nursing

Salam semua...

Ini bukanlah pengalaman saya. Sekadar ingin memberi pandangan. Oh saya sebenarnya baru selesai membaca berkenaan ini di sini(Antara favourite blog saya, ada banyak lagi tau) Memang berjurai air mata sbb teringat camner Habib tidak mahu susu saya lagiiiiiii.....

Malam tadi semasa sedang menyusukan Sarah, Habib berkata sambil pointing kt 'B' saya "Yang ni Habib punyer, yang tu adik punyer" Syahdunya...... Habib dah hampir 4 tahun rasanya wajarkah saya cuba BF kan dier juga? Masa dalam pantang ku ada juga pump untuk kasi dier minum. Masa mula2 pump dier sgt excited sampai tunggu dpn saya yg mengepam sambil pegang botol susu. Tapi dkm seminggu kot lps tu dier x mahu lagi n ckp susu mummy x sedap. Ishhh anak... Mak ckp mungkin sbb saya mkn jamu tu yg dier rasa x best kot. Takpelah apa kata saya cuba BF plak blk kang. Bleh k????

Nota : selepas membaca apa2 blog tentang BF n EP mesti ayat saya jd skemakenyit

No comments:

Post a Comment