Kengkawan Saya

Monday, August 16, 2010

Cerita baru yang dah lama


hehehe saya ingatkan dah takde orang ingat blog saya yang kerdil ini. Seronok bila dapat komen2 dari kengkawan semua. sebenarnya banyak yang berlaku... eceh macamlah sibuk sangat. Takdelah cuma saya sudah jadi SAHM atau boleh dipanggil WAHM ke erk? hehehehe. Selalu BF while FB (ayat kaklong Nuzula - menyusu anak ketika ber Facebook), Menyuap anak2 makan sambil melayan pelanggan yang ingin tahu tentang cloth diaper aka CD, masa tulis nih pun Maisarah sedang mengisi tangkinya, dah siap terus jalan terkedek2 ikut abang long dan sebut ede ede ede... hehehe. Oh Maisarah dan Habibullah berjalan dalam usia lebih kurang 10 bulan ;)

Di blog Lampin Kain Moden dan Facebook saya Mummycare_Liza saya ber on9 biz kecil2lan. Ada pelbagaijenama cloth diaper dan pakaian kanak2 perlahan2 sudah masuk stok terutama dah nak raya ni kan. Add lah saya ya heheheh. Jangan risau saya dah daftarperniagaan ini dengan SSM tau, alhamdulillah. Masa menulis yang amat terhad, tapi akan dicuba terus untuk menulis :)

Lesen P kereta pun baru jer dapat setelah 3x gagal. Kali ke 4 baru berjaya.... Oh tak malunya saya beritahu hehehe orang lain sekali terus lulus kan. Semoga boleh bagi motivasi dan semangat untuk yang nak amik lesen kereta. Jangan kecewa hehehehe. Jumpa lagi dalam kisahyang akan datang insyaAllah ~ Pertama kali berpuasa dan menyusukan Maisarah ... jumpa lagi

Maaf Zahir dan Batin

No comments:

Post a Comment